一切都是捕风

tumblr上的,没授权就放个截图,文字是希德姐妹帮Heathers里的歌词
Strangely fit tom....
歌词:
I wish your mom had been a little stronger
I wish she stayed around a little longer
I wish your dad were good!
I wish grown-ups understood!
I wish we’d met before
They convinced you life is war!
I wish you'd come with me-
我希望你妈妈再强大一点
我希望她再留久一点
我希望你爸爸是个好人
我希望大人们能够理解
我希望我们相遇在
他们使你确信生活是场战争之前

评论(3)
热度(103)
  1. 共1人收藏了此图片
只展示最近三个月数据
© 愚人 | Powered by LOFTER